ישנם אנשים שיודעים כבר משלב מאוד מוקדם בחיים שלהם שהם לא מעוניינים להיות שכירים. אנשים מסוג זה מחפשים את עצמם בתחום העסקים כשהם מכונים "עצמאיים" מכיוון שהם הבעלים של העסק שלהם.

פתיחת חנות היא עסק לכל דבר ואם לדייק – מדובר בעסק רווחי שזקוק לתפעול וניהול נכון ומדויק. על מנת לפתוח חנות באופן האחראי והנבון ביותר חשוב שיהיה לכם מימון עצמי ראשוני.

מימון זה מכונה גם "סכום ראשוני" מכיוון שזהו הסכום שאותו משקיעים טרם פתיחת בית העסק. בזכות הסכום הראשוני למעשה מתרחשים כל הדברים החשובים והבסיסיים ובאמצעותו ניתן להתחיל את העבודה.

 

לקבלת הלוואה לחנות צרו קשר בטלפון: 053-7934088

 

מתי צריך לקחת הלוואה לחנות?

הלוואה היא למעשה כלי עזר פיננסי שנועד לקדם ולתמוך במי שאין לו את האמצעים הכלכליים לקדם את מטרתו. תחום ההלוואות נפוץ מאוד מזה שנים רבות והחוכמה היא לקבל ולקחת הלוואה בגובה הנכון ובתנאי החזר שיותאמו לכם באופן אישי.

במידה ויש ברשותכם חנות ואתם מעוניינים להגדיל אותה או שנקלעתם לאיזושהי בעיה כלכלית שעלולה למנוע מהחנות שלכם להתנהל כראוי – יתכן והנכם זקוקים להלוואה. מצב נוסף ונפוץ מאוד הוא המצב של רצון לפתיחת חנות אך מחסור בכסף.

במצב מסוג זה רצוי לקחת הלוואה שתאפשר לכם להתחיל את דרכם העסקית ולפתוח את החנות שעליה אתם חולמים.

 

היכן ניתן לקבל הלוואה לחנות?

על מנת לקבל הלוואה לפתיחת חנות תוכלו לפנות אל האפשרות ה"מסורתית" ביותר והיא – הבנק שלכם. כשאתם פונים אל הבנק לבקשת הלוואה תוכלו לבקש אותה בשתי דרכים: הלוואה עסקית או הלוואה פרטית.

לרוב, הבנקים ידרשו מכם שתציגו בפניהם בטחונות כנגד ההלוואה המבוקשת (במידה ויש לכם נכסים אחרים). הריביות שנלוות להלוואה משתנות בהתאם לפרמטרים שונים כמו ערבים, הכנסות וחסכונות, גיל הלווה וכדומה.

אפשרות נוספת לקבלת מימון לפתיחת חנות היא אפשרות הנחשבת לחדשנית ומכונה "מימון המונים". אופציה זו למעשה מתבססת על הפורמט של בקשת מימון או הלוואה מחברים, מכרים ומשפחה.

אפשרות זו הפכה פופולרית בשנים האחרונות והוכיחה את עצמה כמוצלחת למדי. כאשר הרעיון או הצורך שיש לכם נראה בעיני הסביבה מוצלח ושווה השקעה – הם ללא ספק ישמחו לעזור ולהלוות את הכספים על מנת לאפשר לכם לפתוח את החנות או להמשיך ולתחזק חנות קיימת.

דרך נפוצה נוספת לקבלת הלוואה לחנות פעילה או לחנות חדשה היא חברות האשראי. אפשרות זו היא לפנות אל גורמים חוץ בנקאיים ולבקש עזרה במימון, הריביות במקרה זה עשויות להיות גבוהות אך יתכן ולא תצטרכו להציג בטחונות והסכום שתקבלו יהייה אטרקטיבי למדי.

חשוב להיות מחושבים ולוודא כי אתם אכן מסוגלים לעמוד בהחזרים החודשיים וכי הסכום שאתם מקבלים אכן נחוץ לכם.

 

הלוואה לפתיחת חנויות באמצעות הקרן לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

קרן זו היא הנפוצה ביותר בישראל אשר מסייעת להקים עסק חדש או תומכת כלכלית בעסקים קיימים. הקרן לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים הינה כלי ממשלתי הנועד לקדם עסקים חדשים, כאשר אפשרות זו עשויה להתאים גם לחברה' צעירים המעונינים להיכנס אל עולם העסקים לראשונה.

הקרן פועלת בחסות מספר בנקים גדולים ומוכרים : בנק דיסקונט, בנק מרכנתיל, בנק אוצר החייל ובנק מזרחי-טפחות. אפשרות זו יכולה להתאים למי שאין לו נכסים לשעבד ובאמצעות הקרן יוכל לקבל הלוואה ותנאי אשראי די טובים על מנת להתחיל ולנהל את החנות שלו.

 

הלוואה לפתיחת חנות – חשוב לדעת ולשים לב:

כפי שוודאי הבחנתם, ישנן כמה וכמה דרכים לקבל הלוואה למימון חנות חדשה או חנות פעילה שזקוקה לייצוב. עם זאת, ראוי להדגיש כי ישנם כמה אלמנטים אליהם צריך להתייחס.

בעת בקשת הלוואה מן הבנקים או מכל גורם אחר יש לוודא את התנאים שהמלווה מציב בפניכם. כמעט ולא יתכן מצב בו תקבלו הלוואה ללא דרישות או תנאים ובשל כך מומלץ להיות ערניים ומחושבים ולברר לעומק את כל הנדרש מכם.

כלומר, יש לוודא כי הנכם מסוגלים לעמוד בהחזרים החודשים, לבדוק האם הריביות הנלוות להלוואה אכן הגיוניות ולא גבוהות מדי ועוד. אם אינכם יודעים כיצד לעסוק בדבר ניתן להתייעץ עם מכר או יועץ מקצועי שיבהיר בעבורכם את הנושא.