באילו מקרים נדרשת הלוואה לעוסק פטור / עוסק זעיר

עסק פטור או בשמו החדש, עסק זעיר, מוגדר כעסק שסך ההכנסות המצטבר שלו הוא עד 70 אלף ש"ח בשנה. פעמים רבות עומד בעל עוסק פטור בפני אתגר לא פשוט, משום שגופים פיננסים גדולים רבים, כמו הבנקים למשל, לא ימהרו לתת לו הלוואה לעסק, עקב היותו עסק קטן עם מחזור נמוך יחסית, אשר מתבסס לרוב על אדם אחד.

למרות זאת, קיימים בישראל בנקים מובילים שהחליטו דווקא לעודד את העסקים הקטנים (חלקם הודות להתערבות המדינה) ולתת הלוואות לעוסקים פטורים בסכומים משתנים ובתנאי הלוואה אשר נבחנים ספציפית עבור כל עסק פטור.

ברוב המקרים הצורך עבור אשראי או הלוואה לעסק זעיר/פטור עולה או בשלב הראשוני שלפני פתיחת עסק פטור חדש, או במקרים בהם עסק זעיר שכבר פועל תקופה מסוימת, אשר נקלע לקשיים תזרימיים ומאמין שיוכל להחזיר את העסק למסלול הנכון באמצעות הזרמת אשראי מיידי.

מקרה אפשרי נוסף ללקיחת הלוואה לעסק פטור הוא בעת רצון של עסק להתרחב, במטרה להגדיל את פעילות העסק ולהפוך לעוסק מורשה או לחברה בע"מ.

בעלי עסק פטור וזקוקים להלוואה? הגעתם למקום הנכון.

כדי לקבל מספר הצעות הלוואה לעוסק פטור,

התקשרו לטלפון: 053-7934088

 

סוגי הלוואות לעסק זעיר

הלוואה בנקאית לעסק זעיר – כפי שציינו קודם לכן, הבנקים לא תמיד ממהרים לאשר מתן הלוואה לעסק זעיר, בעיקר בגלל הפחד שלהם שבעל העסק לא יוכל להחזיר את ההלוואה. אף על פי כן, יש בנקים בישראל שמעודדים עסקים זעירים ופטורים באמצעות מתן אשראי והלוואות כנגד בטחונות ראויים. לקבלת הצעות צרו איתנו קשר.

הלוואה חוץ בנקאית לעסק זעיר – כמו במדינות רבות אחרות בעולם, גם בישראל קיימים גופים חוץ בנקאיים (בעיקר חברות אשראי וחברות השקעה) המציעות לבעלי עסקים זעירים הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים אטרקטיביים. מעוניינים לקבל הצעות הלוואה מגופים חוץ בנקאיים? אנחנו יכולים לעזור גם בזה. התקשרו לטלפון: 073-3993049

הלוואות לעוסק פטור בערבות המדינה – קבלת הלוואות מגופים שמדינת ישראל מסבסדת במטרה לסייע לעסקים קטנים וזעירים. לקריאה נוספת לחצו כאן.

 

הלוואה מהירה לעסקים

קשיים אפשריים בהליך קבלת הלוואה לעסק פטור

עסק זעיר, כשמו כן הוא – זעיר, ולכן במקרים רבים אין בבעלותו רכוש או בטחונות מספקים בהם יוכל להשתמש ולשים אותם כנגד קבלת הלוואה. צוות מאסטר הלוואות מתמחה בגיוס אשראי לעסקים זעירים ממקורות מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים. נשמח לספק לכם הצעות הלוואה אטרקטיביות להשוואה.