במידה והחלטתם לקחת הלוואה אנו בטוחים וסמוכים כי יש לכך סיבה מוצדקת. הבעיה העיקרית היא שלא תמיד ניתנת בעבורנו הלוואה שהיא מתחשבת ומבינה את היכולות והצרכים שלנו ואז נוצר מצב שאינו נוח לשני הצדדיים – גם הלווה וגם הצד המלווה. ב'מאסטר הלוואות' שמים דגש על מתן הלוואות איכותיות מתוך הבנה כי הלקוח זקוק לכסף זמין, מיידי ולמטרה חשובה.

 

קבלת הלוואה למטרת לימודי תעודה

אין ספק כי בכדי להצליח בעולם העסקי ובתחומי התעסוקה השונים צריך ללמוד תחילה. בין אם בחרתם בלימודים ארוכי טווח או קצרים ומתומצתים – תעודת הגמר היא מה שאתם מצפים וזקוקים לו. אחת הבעיות היא שבדרך כלל שכר הלימוד בלימודי תעודה אינו מסובסד ומדובר בסכומים די גבוהים שלא תמיד נמצאים בעובר ושב. בשל כך, ישנה האפשרות לקבלת הלוואה למטרת לימודי תעודה. הלוואה זו מתפרשת על גבי תקופת הלימודים אך ישנה גם אפשרות להחזרת הכסף בסיום תקופת הלימוד. כלומר, זוהי הלוואה אשר מתחשבת בלווה, מתוך נקודת הנחה כי האפשרות להחזיר את הכסף תהייה גבוהה יותר בסיום תקופת הלימודים כשהסטודנט יצא אל עולם התעסוקה.

 

קבלת תעודה נחשבת לאחר לימודים בקורס חשבי שכר

קיימים קורסי לימוד רבים שבסופם מוענקת תעודה המעידה על כך כי הנכם מוסמכים לעסוק בתחום הנלמד. אחד הקורסים הפופולריים הינו קורס חשבי שכר אשר מעניק הסכמה לבוגריו לעסוק בתחום השכר. בכל בית עסק ומוסד בישראל ומחוצה לה יש צורך בחשבי שכר, אלו האנשים שדואגים שנקבל את המשכורת שלנו באופן מסודר ונכון. קורס חשבי שכר הינו קורס פופולרי ונלמד במרבית המכללות המקצועיות ברחבי הארץ. עלות הקורס משתנה ממוסד לימודים אחד לאחר ולרוב מדובר בכמה אלפי שקלים.

משך הזמן ללימודים בקורס חשבי שכר אינו קבוע, בחלק ממוסדות הלימוד הקורס אורך זמן קצר יותר אך הסטודנטים לומדים מספר ימים בשבוע. במידה והקורס ארוך יותר, קרוב לוודאי כי הלימודים מתקיימים אחת לשבוע בלבד. הקורס האורך מספר חודשים אך יכול לקחת גם עד שנה מיום ההתחלה. בסיום תקופת הלימודים מתקיים מבחן גמר, המבחן כולל את כל החומר שנלמד לאורך השנה ובמידה ותעברו את המבחן בציון טוב – תקבלו את ההסכמה לעבוד כחשבי שכר.

 

הלוואה למטרות לימוד הינה הלוואה נבונה ופרקטית

במידה וקיבלתם החלטה ללמוד לימודי תעודה אך אין באפשרותכם לממן את שכר הלימוד או חלק ממנו – תוכלו לקבל הלוואה למטרה זו. התנאים לקבלת ההלוואה משתנים מדי תקופה ועל כך תוכלו לברר עם נציגינו. חשוב לציין כי הלוואה למטרות לימודים הינה הלוואה נכונה ונבונה משום שהכסף אינו "נזרק" לחינם אלא מכוון למטרה עתידית שתאפשר לכם להתפרנס בכבוד, לעסוק במקצוע נחשק ומעניין ולהתקדם מבחינה מקצועית, תעסוקתית ולהתפתח באופן אישי.