פתיחה של עסק חדש מחייבת עתודות כלכליות והון ראשוני של ממש. לשם כך, ביקשנו מכמה יועצים עסקיים שיגלו לנו את הטיפים שלהם לגיוס מהיר ובחרנו את 3 הדרכים הקלות ביותר. החל ממכירה של זהב ועד להלוואות מקרנות בחסות המדינה, הנה שלוש הדרכים המהירות ביותר לגיוס מהיר של כסף לעסק החדש לכם.

 

מכרו אוספים ישנים, שעוני זהב ותכשיטים שאתם כבר לא עונדים

דרך נהדרת להשיג מימון מהיר לעסק החדש שלכם היא מכירת האוספים והתכשיטים הישנים שלכם. בעזרת המרה של כל התכשיטים הישנים והאוספים שקיבלתם בירושה, ניתן להגיע להון ראשוני רציני. בדקו חברות שעוסקות ברכישה של תכשיטים ישנים ושל קניית זהב, בכדי לבדוק מהו הערך האמיתי של כל תכשיט.

טיפ למכירה מוצלחת: בחרו בחברה שמספקת שירותים של קניית זהב במזומן. כך תוכלו לוותר על עמלות רבות ולהשיג סכום מקסימלי בזמן מינימלי.

 

קחו הלוואה בתנאים נוחים

הלוואה היא עוד אופציה שאתם חייבים לקחת בחשבון בכדי שהחזון העסקי שלכם יקרום עור וגידים. למרות שכיום תוכלו לקחת את אותה ההלוואה ממגוון של גורמים, כדאי לבדוק את הריביות שאתם צפויים לשלם ולראות שאתם אכן תוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים. בלא מעט מקרים, שווה לקבל ייעוץ חוץ בנקאי ונטול אינטרסים לפני שאתם חותמים על טופס ההלוואה ומתחייבים לתקופה ארוכה.

טיפ ללקיחת הלוואה משתלמת: ערכו סקר שוק בין חברות הביטוח, הבנקים והקרנות השונות. בחלק מהמקומות לא יחייבו אתכם להביא ערבים רבים או להציג הון ראשוני גדול.

 

שקלו למכור את הדירה השנייה שלכם

אם השקעתם בעבר בדירה שנייה ויש ברשותכם נכס, ייתכן שכדאי לשקול את מכירתו וכך לגייס כסף לעסק החדש שלכם. בעזרת מכירת הדירה שלכם אתם תהפכו את ההון שלכם לנזיל ותצליחו לגייס את הסכום הדרוש לכל מיזם. עם זאת, במקרה הזה אנחנו ממליצים לשקול את האופציה הזו בכובד ראש, מכיוון שנכנס נדל"ני בשוק של היום יכול להגדיל את ערכו בעוד מספר שנים.

טיפ למכירת הדירה ברווח מקסימלי: בכדי שתוכלו להשקיע את כל הכסף בעסק החדש שלכם, נסו להימנע משירותי התיווך. צלמו את הדירה שלכם באופן איכותי ופרסמו אותה בלוחות הנדל"ן הפופולריים.

 

לסיכום, בכדי להשיג את ההון הראשוני במהירות ולגייס את הסכום הנדרש באופן חכם,  אתם חייבים להשתמש בנכסים העומדים לרשותכם. יחד עם זאת, אנו ממליצים שתקבלו ייעוץ פרטני בכדי שתוכלו ליישם את ההחלטה שלכם באופן חכם.