אם תשאלו כל בעל עסק מנוסה ומצליח איך הוא הגיע למעמדו ולמיצוב העסק שלו סביר להניח שבין תשובותיו הוא יעלה את נושא גיוס האשראי לעסק שלו, ואם תהיו חדים מספיק אתם גם תזכרו לשאול אותו איך לגייס אשראי לעסק פעיל. על אף ההנחה הרווחת, עסק הוא יצור חי ונושם.

עסק אשר אינו מתפתח ומתעצב במהלך השנים הוא עסק אשר סיכויי ההישרדות שלו קשים יותר מאשר אלו של עסקים אשר מקפידים להיות עם היד על הדופק ומאפשרים לעסק שלהם להתפתח ולצמוח יחד איתם. איתור מקורות מימון להקמת עסק או להרחבתו יכול להתבצע במספר דרכים, כאן תוכלו לקבל מידע רלוונטי והכרחי לצורך גיוס אשראי לעסק שלכם לכל מטרה.

 

איך ניתן להשיג אשראי לעסק?

התשובה לשאלה איך להשיג אשראי לעסק קיים מתחלקת לשני גורמים עיקריים – גיוס אשראי בנקאי וגיוס אשראי חוץ בנקאי, שהרי יש מגוון לא מבוטל של מקורות לגיוס אשראי לעסק שכבר פועל וקיים.  במידה ואתם מחפשים עזרה בגיוס אשראי בנקאי, ישנם מספר דגשים שעליכם לשים לב אליהם במהלך הדרך.

ראשית, כאשר מדובר בהלוואה לעסק קיים שיטת הפעולה מול הבנק שונה ממקרים של לקיחת הלוואה למטרות פרטיות, לכן סיוע בקבלת אשראי בנקאי מגורם מקצועי הוא נפוץ במיוחד ומהווה מקפצה עבור עסקים רבים.

כאשר אתם מבקשים מהבנק הלוואה עבור העסק שלכם, חשוב שתגיעו ערוכים ומוכנים עם תכנית עסקית, דוחות רלוונטיים, מצגת קצרה על היקף הפעילות העסקית שלכם וכן, חשוב לא פחות – לקבוע פגישה מראש ולהגיע בצורה ייצוגית אשר תכבד אתכם ואת העסק שלכם ותותיר אחריה את הרושם הראוי.

יחד עם זאת, זכרו כי קבלת אשראי לעסק או החברה שלכם היא עסקת מכר ככל העסקאות שאתם מבצעים. לכן, פנו ליותר מבנק אחד וקבלו מספר הצעות בכדי שיהיה לכם בסיס להשוואה ויתרון בכל פגישה שאתם מגיעים אליה.

בדיוק כמו שאתם שואפים לקבל את האשראי, הבנק שואף להעניק אשראי (ובכך לקבל ריבית) ואף לגרום לכם לנהל את הפעילות העסקית שלכם, או לפחות את חלקה, בבנק שלכם. אתם יכולים ואף כדאי לכם להתמקח, כמובן שבאופן מכוד ולא כמו עם המוכר בשוק, ועדיין – אתם תופתעו לגלות כי גם עם הבנק ניתן להתמקח על תנאי האשראי ולהשיג ריבית טובה יותר או פריסת תשלומים נוחה יותר.

הטיפ האחרון ואולי החשוב ביותר בנושא האשראי הבנקאי הוא שלא תהססו לפנות לגורם מקצועי בכדי לקבל עזרה בקבלת אשראי לעסק שלכם, גם וכנראה במיוחד כאשר אתם מתנהלים מול גוף מנוסה וממולח כמו בנק.

 

לקבלת סיוע של מומחים בגיוס הלוואה או מימון לעסק – התקשרו: 053-7934088

 

קבלת גיוס בגיוס הלוואה לעסק

 

יתרונות בקבלת עזרה בגיוס אשראי לעסק או חברה ממומחים

כפי שציינו לעיל, גיוס אשראי לעסק או חברה בע"מ לא מתבצע רק דרך הבנק, אלא גם דרך גופים חוץ בנקאיים. קבלת עזרה בגיוס אשראי חוץ בנקאי מגוף המתמחה בנושא נחוצה מאחר ומדובר בגופים שונים בעלי דרישות ותנאים שונים אשר ההתמצאות בהם הכרחית לצורך קבלת האשראי הדרוש לעסק שלכם.

אחד הגופים המוכרים לצורך גיוס אשראי חוץ בנקאי לעסקים היא הקרן בערבות המדינה אשר פועלת מטעם משרד הכלכלה ומעניקה אשראי לעסקים חדשים וקיימים, עם היקף פעילות של עד 100 מיליון ₪ בשנה.

הקרן מעניקה הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בתנאי ריבית ופריסת תשלומים נוחים במיוחד. פרט לקרן זו, קיימות גם לא מעט קרנות פילנתרופיות שונות ומגוונות המעניקות אשראי לעסקים בתנאים נוחים במיוחד ובמקרים מסוימים גם ללא ריבית.

בין הקרנות הפילנתרופיות ניתן למצוא את קרן נתן המעניקה הלוואות לעסקים ללא ריבית, קרן קורת המעניקה הלוואות לעסקים בינוניים וקטנים בתנאים נוחים במיוחד, קרן פועלים לעסקים אשר מהווה מעין "מתחרה פרטית" לקרן בערבות המדינה ועוד מגוון רחב של קרנות המעניקות אשראי בתנאים מצוינים ולמטרות עסקיות שונות.

ההתמצאות בעולם הקרנות (פילנתרופיות, בערבות המדינה או כל סוג אחר) מצריכה הכוונה וידע מסוים, שהרי הגשת הבקשה לקרנות מצריכה עבודה מקדימה כמו איתור הקרן המתאימה, בניית תכנית עסקית ועמידה בקריטריונים השונים אותם מציבה הקרן כתנאי סף לצורך קבלת האשראי.

רבים פונים לגופים מקצועיים לצורך קבלת עזרה בגיוס אשראי לחברה שלהם בכדי לאתר ולזהות את ההזדמנויות שלהם וכן בכדי למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בגיוס אשראי חוץ בנקאי בתנאים הטובים ביותר שיוכלו להשיג עבור העסק שלהם, ובהתאם לצרכים הספציפיים של העסק שלהם.

לקבלת סיוע של מומחים בגיוס הלוואה או מימון לעסק – התקשרו: 053-7934088