המצב הסוציו-אקונומי של התושבים במרבית היישובים בדרום הארץ נמוך בהשוואה ליישובי המרכז. עסקים רבים בדרום הארץ מצויים במאבק הישרדות יומיומי.

המצב הכלכלי במדינת ישראל מקשה מאוד על בעלי עסקים קטנים בדרום לנהל עסק באופן שוטף והסטטיסטיקה מעידה כי למעלה מ-42% מהעסקים הקטנים בישראל נסגרים בשנה הראשונה לפעילותם. הדבר נובע מכל מיני סיבות, אך סיבה מרכזית לכך היא הקושי לקבל מימון בנקאי לעסק קטן בדרום, בין מדובר בהלוואה לעסק חדש בדרום, אשראי לעסק קיים, או לעסק שנקלע לקשיים כלכליים.

 

אז מה עושים? קיימות מספר אפשרויות לקבלת הלוואות לעסקים בדרום:

  • הלוואה בנקאית לעסקים בדרום – האפשרות הראשונה שעומדת בפני בעלי עסקים קטנים בדרום הארץ היא הלוואה מהבנק. הבעיה: בנקים רבים בישראל מבקשים בטחונות בתמורה למתן הלוואה, ולעסקים קטנים פעמים רבות קשה לספק בטחונות נדרשים.
  • הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים בדרום – אפשרות נוספת היא קבלת הלוואה עסקית מגופים חוץ בנקאיים הפועלים בישראל ומציעים אשראי לכל דורש. הבעיה: בגלל שהסיכון שלוקחים על עצמם המלווים במצב זה – התנאים של הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים יהיו בדרך כלל פחות טובים מהלוואה בנקאית ובריבית גבוהה יותר.
  • הלוואה בערבות מדינה לעסקים בדרום – המדינה מעודדת פעילות של עסקים, בעיקר עסקים קטנים, בכל הארץ ובייחוד באזור הדרום באמצעות מתן הלוואות לעסקים בערבות המדינה. המטרה של המדינה היא לסייע בפיתוח של עסקים בדרום ובכך להגדיל את הצמיחה במשק. לשם כך היא פותחת את הכיס עבור עסקים שעונים לקריטריונים שקבעה ומאפשרת להם לקבל הלוואה בתנאים נוחים למדי.
  • הלוואות מקרנות מימון לעסקים בדרום – בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבקשים סיוע כלכלי מקרנות מימון לעסקים. קיימות מספר קרנות מימון לעסקים בדרום שמציעות הלוואות כאלו. למידע נוסף צרו איתנו קשר: 053-7934088.

 

יש לכם שאלות בנושא הלוואות לעסקים בדרום? נשמח להשיב לכן על כל שאלותיכם.

השאירו פרטיכם בטופס, או צרו איתנו קשר בטלפון – 053-7934088

הלוואה לעסק קטן