הלוואה לעסקים ללא ערבים? מהי?

בעלי עסקים רבים ניצבים בפני מצבים בהם הם זקוקים לסכום כסף אשר אין ברשותם למימוש מטרותיהם העסקיות בזמן ספציפי. לרב המטרות הללו הן כיסוי מינוס של עסק, תשלום משכורות לעובדים, פתיחת עסק עצמאי, מימוש רעיון יזמי או סגירת חובות.

אם בעבר ניתן הפתרון היה לקבל הלוואה מהבנק עבור העסק אשר מצדו דרש ביטחונות ממשיים וערבים בתמורה להלוואה, כיום פועלות גם חברות חיצוניות אשר מספקות מגוון פתרונות מימון חוץ בנקאי לעסקים עבור כל אחת ממטרות אלו.

הלוואה זו היא הלוואה חוץ בנקאית לעסק, ובשונה מהלוואות בנקאיות, היא אינה דורשת החתמת ערבים חיצוניים ומסתפקת במתן ביטחונות נוחים, לרב אם לעסק יש תזרים קבוע, תוכל להגדיר אותו כביטחון מספק לקבלת הלוואה חוץ בנקאית.

בין נוטלי ההלוואות מחברות מימון חוץ בנקאיות ישנם לקוחות מכל קשת האוכלוסייה, בהם  בעלי עסקים, זוגות צעירים, משפחות, חיילים משוחררים, שכירים, עצמאיים, סטודנטים, בעלי משרות בכירות ועוד.

ההלוואה מאפשרת לקבל סכום כסף אשר נע בין אלפים בודדים לעשרות אלפי שקלים תוך זמן קצר גם ללקוחות בעלי חשבון מוגבל, אשר אין בידם את האפשרות או היכולת לתת צ'קים מחשבונם.

רב העסקים, בפרט העסקים החדשים נמצאים בתהליכים של החזרת חובות לחברות האשראי והבנקים עקב לקיחת הלוואה לפתיחת העסק. למרות זאת תמיד יש את הצורך להתפתח ולשפר את העסק. חוסר התקדמות עקב תשלום החוב הוא בלתי מתקבל על רב העצמאיים אשר מעוניינים להתקדם למרות החוב.

 

צריכים הלוואה לעסק? אנחנו יכולים לעזור!

התקשרו: 053-7934088

 

היתרונות בלקיחת הלוואה לעסק ללא ערבים

הלוואה לעסק ללא ערבים נועדה לחסוך את העול הכבד באיתור קרובים המוכנים לשאת בנטל ההלוואה במידה וההחזר לא ימומש. לרב, החותמים על שטר הערבות הינם בני משפחה, חברים ומכרים.

החיסרון המרכזי בהלוואה רגילה לעסק אשר מצריכה ערבים, הוא שלרב אין למוזכרים את הרצון ו/או את היכולת להבטיח את החזר ההלוואה במלואה ולכן הם נסוגים ומעדיפים להימנע מלחתום.

עוד חיסרון הוא הזמן הכרוך באיתור ערבים, הבאתם לחתימה אשר בדרך כלל כוללת וידוא ביטחונות גם מצדם אורכת זמן רב מהצפוי ואינה מתאימה למבקשים הזקוקים להלוואה דחופה עבור העסק.

בנוסף, ישנם מצבים אשר הלווה אינו מעוניין לצאת לפומבי בדבר לקיחת ההלוואה ומעדיף לחפש מימון לעסק ללא ידיעת הסביבה הקרובה אליו.

עסקים רבים הרוצים באופן מתמיד לשדר הצלחה והתקדמות, חוששים שמא גילוי הידיעה שהם זקוקים להלוואה, אפילו אם היא לצורך התקדמות ושיפור העסק, יגרום לתוצאה הפוכה של הידרדרות העסק ואיבוד אימון המשפחה והחברים בעסק.

בהלוואה לעסק ללא ערבים, חסרונות אלו אינם קיימים, ובנוסף, לקיחת הלוואה זו אשר היא הלוואה חוץ בנקאית, לא תכביד על מסגרת האשראי הבנקאי ותאפשר ללקוח לקבל סכום כסף ישירות לחשבון הבנק למימוש מטרותיו העסקיות.

הלוואה לעסק קטן

מהיכן אפשר לקבל הלוואה ללא ערבים?

  • הלוואות ללא ערבים מהבנקאם יש לכם חשבון בנק ואתם מכניסים הכנסה קבועה, יש סיכוי טוב שהבנק יוכל להעניק לכם הלוואות ללא ערבים, על סמך ההכנסות הקבועות שלכם בחשבון, משכורת קבועה או קצבה, ההלוואה הבנקאית מותנית במספר תנאים חשובים, כמו ריבית על ההחזר, חשבון בנק פעיל בעל התנהלות נכונה ותקינה, ערבים להלוואה, משכון או ביטחונות, ועוד. ההלוואות עשויות לשמש לכל מטרה, חיסרון בהלוואה מהבנק הוא שהתהליך עלול לקחת זמן רב מהרגיל. בנוסף לרב בעלי העסקים והעצמאיים אין הכנסה קבועה, אלא משתנה בהתאם למכירות באותו החודש.
  • הלוואות בלי ערבים למי שמחזיק חסכונות: לקוחות של קרנות פנסיה, קופות גמל או ביטוח מנהלים אשר מחזיקים חסכונות בקופות אלו, יכולים לפנות לחברת הביטוח על מנת לקבל הלוואה ללא ערבים בהתבסס על החיסכון כביטחון להחזר ההלוואה. היתרון בשיטה זו הוא שהחסכונות לא נפגעים והם ימשיכו לצבור ריבית באופן רגיל אך החיסרון הוא שישנם חסכונות משותפים והצורך לתת ביטחונות שאין לכלל האוכלוסייה. כיום בעלי העסקים והעצמאיים אינם מפרישים לקרנות חיסכון באופן קבוע והאינטרקציה איתם ביחס לכלל האוכלוסייה השכירה היא מועטה.
  • הלוואה ללא ערבים מחברות האשראי: גם חברות האשראי מאפשרות מתן הלוואות עסקיות בלי ערבים. ההלוואה מופקדת ישירות בחשבון הבנק שלכם, ובדומה להלוואה חוץ בנקאית אחרת היא אינה משפיעה על מסגרת האשראי בבנק. בדרך זו ניתן לקבל הלוואה של אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים. ישנה חשיבות לסוג כרטיס האשראי שהלקוח מחזיק, כרטיסי אשראי פרימיום מעניקים הלוואות גבוהות יותר. כיום חלק מחברות כרטיסי האשראי מציעות היום הלוואות ללא ערבים גם למי שאינו מחזיק בכרטיס אשראי של החברה. עם זאת, יש לזכור כי במקרים רבים הריבית שתשלמו על ההלוואה עשויה להיות גבוהה מאוד.
  • הלוואת ממקורות חוץ בנקאיים: כיום ישנן חברות רבות אשר נותנות הלוואות לעסקים ללא ערבים עם זמן טיפול קצר מאוד, לרב ניתן לקבל הלוואה עוד באותו היום. ניתן להשיג ריבית אטרקטיבית על ההלוואה ולהחזיר אותה בתנאים הנוחים לכם. חשוב להבין לפני שאתם לוקחים הלוואה שימו לב שההחזר החודשי שלכם לא יעלה על אחוז מסוים מהכנסתכם, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא יכולת להחזיר את ההלוואה, עם ריביות ופיגורים. הלוואה זו מתאימה מאוד לעצמאיים ובעלי עסקים שכן היא באה לפצות על החסרונות של ההלוואות מחברות האשראי, בנקים וקרנות חיסכון.

 

ישנם מספר משתנים שיש לקחת בחשבון לפני בקשת הלוואה לעסק ממקור זה או אחר. גודל הסכום, האם אני זקוק לסכום כסף קטן או גדול, למתי אצטרך את הכסף, האם הסכום נועד להשקעה ארוכת טווח או לתשלום מידי. אם ההלוואה היא דחופה או מומלץ לבדוק מספר מסלולים ולחפש את ההלוואה בעלת הריבית האטרקטיבית ביותר ותנאי ההחזר האופטימליים.

 

מה חשוב לדעת לפני לקיחת הלוואה לעסק בלי ערבים?

  • מהן הביטחונות שאני יכול להציע לגוף המממן?
  • מהו הסכום לו אני זקוק?
  • מהו הסכום אותו אני יכול להחזיר כל חודש?
  • מהו המקור המתאים לי לקבלת ההלוואה?
  • האם אני זקוק לסכום בדחיפות?

 

זקוק לייעוץ והכוונה? מאסטר הלוואות לעסקים תשמח לספק לך מידע מקיף בנושא ולתת לך הצעות הלוואה ללא ערבים לעסק בתנאים הנוחים והמשתלמים ביותר, אשר יחסכו לך זמן וכסף.