הלוואה לעסק במשבר שנקלע לקשיים כלכליים

ישראל היא מדינה קטנה, ולכן מקום מאתגר מאוד עבור עסקים קטנים, היות וגודל המדינה ומספר התושבים החיים בה הם אלו שמכתיבים את גודל המשק, את הסביבה העסקית בה פועלים העסקים הקטנים ואת רמת התחרות בה יצטרכו להתמודד.

היעדר תוכנית עסקית מסודרת ותכנון עסקי לא נכון של עסקים רבים בישראל מביא למצב בו הם ניצבים בפני קשיים כלכליים בשלב יחסית מוקדם בחיי העסק, החל מבעיות תזרימיות, דרך הגבלת חשבונם העסקי ועד לפשיטת רגל של ממש.

הפתרון עבור עסקים שנקלעו למצבים הנ"ל יהיה במקרים רבים השגת הלוואה לעסק בקשיים ומציאת מקור מימון מיידי שיאפשר לעסק להמשיך לפעול עד לתיקון הליקויים מהם הוא סובל ועלייה על דרך המלך.

הבעיה העיקרית היא שבמקרים רבים, הבנק מסרב לתת אשראי לעסק שנקלע לקשיים, היות ותנאיי קבלת הלוואה מבנקים בישראל הינם נוקשים יחסית, ולכן הפתרון עבור עסקים בקשיים יהיה ברוב המקרים לקיחת הלוואה חוץ בנקאית לעסק שלהם.

 

לסיוע בקבלת הלוואה לעסק – התקשרו לטלפון: 053-7934088

 

הלוואות לעסקים בקשיים ועסקים מוגבלים ממקורות חוץ בנקאיים

עסק לא יכול לפעול בשוטף ללא אשראי. ברגע שחשבון הבנק העסקי הופך למוגבל הכל מתחיל להיות הרבה יותר קשה. עסקים מוגבלים לא יוכלו לקבל מהבנק את האשראי הדרוש עבור פעילות העסק, כאשר במרבית המקרים ההגבלה נמשכת ל-365 ימים, כלומר לשנה קלנדרית.

כאן נכנסים לתמונה גופים חוץ בנקאיים, אשר לא בודקים כל לקוח בציציות ומאפשרים קבלה של הלוואה לעסקים בקשיים בתנאים פחות נוקשים מאלה של הבנקים.

חשוב להבין כי להלוואה חוץ בנקאית יש מחיר, והוא ריבית גבוהה יותר על ההלוואה (מהריבית הבנקאית הממוצעת). זאת בשל הסיכון הגדול יחסית שלוקחים על עצמם הגופים החוץ בנקאיים בעת מתן הלוואות לעסקים במשבר.

כמובן שגם במצב זה יש יוצאים מן הכלל ובאמצעות חיפוש נכון ניתן למצוא מסלולי הלוואה חוץ בנקאית לעסק מוגבל בחשבון הבנק או לעסק בקשיים בתנאים אטרקטיביים.

 

הלוואה לעסקים מוגבלים כנגד שעבוד נדל"ן

בפני עסקים מוגבלים בקשיים עומדת אפשרות לקבל אשראי חוץ בנקאי לעסק כנגד ביטחונות בדמותו של נכס שישועבד לטובת הגוף המלווה. תנאיי ההלוואה בדרך זו יהיו משתלמים יותר, היות והגוף המלווה מפחית את הסיכון שהוא לוקח בעת מתן ההלוואה.

ברוב המקרים יהיה זה נכס פיזי נדל"ני שישועבד לטובת קבלת ההלוואה. הנכס יועבר לגוף המלווה ויירשם על שמו בטאבו, כך שבמקרה של חוסר יכולת של העסק להחזיר את ההלוואה הגוף המלווה מוגן וקיים ברשותו נכס בעל ערך.

 

אשראי לעסקים במצוקה מקרנות סיוע לעסקים

לקריאה נוספת על הלוואות לעסקים בקשיים מקרנות סיוע לחצו כאן.

 

מעוניינים לקבל מספר הצעות הלוואה מגופים חוץ בנקאיים ולערוך השוואה? 

צרו קשר באמצעות הטופס או בטלפון: 053-7934088