החידושים המודרניים של המאה ה-21 לא מפסיקים להפתיע ולהגיע לכל תחום בחיינו. היום אנחנו לא יכולים לדמיין את עצמנו בלי סוללה בטלפון הנייד אפילו לא שעה אחת, שהרי הטלפון הסלולרי שלנו אוגר בתוכו את כל עולמנו – מצלמה, שיחות, הודעות, ווטסאפ ועוד אין ספור פונקציות להן אנו זקוקים, או אנחנו חושבים שאנחנו זקוקים להם.

כל פלאי הקידמה לא הפקירו את עולם ההלוואות והיום ניתן לבקש הלוואה אונליין לעסק בצורה מיידית. אם בעבר נדרשנו להגיע פיזית לבנק ולתאם פגישה בכדי לבקש הלוואה, המאה ה-21 פתחה בפנינו אפשרות חדשה לגמרי: בקשת הלוואה אונליין באישור מיידי. הקלדה קצרה בגוגל תחשוף אתכם לעולם שלם של הלוואות במרחק הקלקה.

לפניכם כל ההסברים על הלוואות מסוג זה, למי הן מתאימות ומהם היתרונות והחסרונות של הלוואות אונליין לעסקים.

 

לעזרה בגיוס הלוואה התקשרו: 053-7934088או השאירו פרטיכם בטופס

 

מה היא בעצם הלוואה אונליין?

הלוואה שמבקשים אונליין היא לרוב הלוואה באישור מיידי אשר דורשת מינימום מאמץ. הרי מה יותר נוח מאשר לשבת בבית או במשרד הממוזג, לפתוח דפדפן ולהגיש בקשה להלוואה באמצעות טופס אינטרנטי פשוט? חשוב לציין כי למרות שכל אחד ואחת יכולים להגיש בקשה להלוואה אונליין עבור העסק שלהם, אין זה אומר שאין תהליך סינון.

המוסדות השונים אשר מציעים הלוואה מסוג זה דואגים לבדוק ולבחון את מצבכם הכלכלי הנוכחי ואת ההיסטוריה שלו. אולם היות והתהליך הוא קצר, המשמעות היא שגם הבדיקה היא קצרה ולכן לא מעמיקה כמו שתעברו במסלולים אחרים ויותר קונבנציונליים של בקשת הלוואות.

כתוצאה מכך, גם גובה ההלוואה הניתן יהיה נמוך יחסית – עשרות אלפי שקלים בלבד (מקסימום של כמאה אלף ש"ח בלבד). התהליך עצמו הוא פשוט מאוד, לאחר מילוי טופס הבקשה המקוון, בקשתכם תבחן על ידי המוסד אליו הגשתם את הבקשה.

לאחר מכן נציג החברה יצור איתכם קשר ובמידה וההלוואה אושרה הסכום יוזרם אל חשבונכם באופן מיידי. כל התהליך אורך כמה שעות (במינימום) או ימים ספורים (במקסימום). כן, זה עד כדי כך פשוט.

הלוואות אונליין לעסקים הפכו להיות מאוד נפוצות בשנים האחרונות ומוסדות פיננסיים רבים מעניקים אותן. תוכלו לבקש הלוואה אונליין מהבנקים השונים (פועלים, דיסקונט, אוצר החייל ועוד), מחברות ביטוח שונות, דוגמת "מימון ישיר" וכן מגופים פיננסיים אחרים. השוק מציע לא מעט אופציות, שכן הביקוש להלוואות אונליין הוא גבוה.

 

מהם יתרונותיה של הלוואה אונליין לעסק?

אחד היתרונות הבולטים של הלוואה אונליין לעסק הוא המיידיות. התהליך הוא פשוט, קצר ואינו דורש מאמץ רב מטעם הלווה. לצורך ההשוואה – הגשת בקשה להלוואה לקרן סיוע יכולה לקחת חודשים (!).

הכסף מוזרם לחשבון הבנק במהירות ומבלי שנדרשתם לצאת מהבית אפילו פעם אחת. הלוואה מסוג זה יכולה להתאים לעסקים אשר נתקלו בבעיית תזרים מזומנים וזקוקים באופן בהול למזומן .

יתרון נוסף הוא שפע האופציות – קיים עולם שלם של מוסדות שמעניק הלוואות אונליין לעסקים, כך שגם אם אתם לחוצים וזקוקים לכסף כמו לאוויר לנשימה, השוואה בין התנאים של המוסדות השונים לא תגזול מכם מן רב היות וכל המידע נגיש וקיים באתרי האינטרנט של הגופים הפיננסיים השונים.

היתרון השלישי והחשוב לא פחות של הלוואות אונליין, הוא העובדה שהתנאים לקבלת הלוואה הם מקלים ביחס להלוואות סטנדרטיות אחרות. כפי שצוין לעיל, תהליך הבדיקה של הרקע הכלכלי של מבקש ההלוואה הוא קצר ולכן אינו מעמיק. כך שהסיכויים לאישור ההלוואה גם לעסקים שמצבם אינו מזהיר, הוא טוב.

 

ומה לגבי חסרונות?

למרות הכסות הנוצצת והמודרנית של הלוואה אונליין לעסקים, קיימים לה כמה חסרונות שחשוב וכדאי להכיר. ראשית, הלוואה אונליין נלקחת לא מעט פעמים מתוך לחץ. הלחץ המדובר הוא מועד לפורענות – אם לא תתייחסו לשום פרט מלבד העובדה כי הלוואה אונליין ניתנת באישור מיידי, אתם עלולים לעשות טעויות ולקחת הלוואה בתנאים שבמחשבה שנייה לא הייתם מסכימים להם.

חיסרון נוסף ומשמעותי בתחום ההלוואות אונליין הוא העובדה שהריבית ופריסת התשלומים פחות נוחות מהלוואות אחרות המוצעות בשוק.

כפי שהוצג, ההלוואה ניתנת באופן מיידי וללא בדיקה מעמיקה של הרקע הכלכלי של הלווה. המשמעות של כך היא שהגוף המלווה נמצא בסיכון גבוה יותר מאשר גוף אשר מעניק את ההלוואה לאחר בדיקות מעמיקות. לכן הריבית לרוב תהיה גבוהה יותר ופריסת תשלומי ההחזר מצומצמים יותר.

החיסרון האחרון הוא העובדה שסכום ההלוואה אונליין הוא יחסית נמוך (כשמדובר בעסקים). בהלוואה מסוג זה תוכלו לגייס כמה עשרות אלפי שקלים. כלומר, ההלוואה מתאימה יותר לעסקים הזקוקים לתזרים מזומנים מיידי ופחות לעסקים אשר מעוניינים להרחיב את העסק ולתכנן את עתידו הרחוק.

 

הלוואות לעסקים אונליין – כן או לא?

לאחר שהסברנו בהרחבה מהי הלוואה אונליין ושטחנו בפניכם את היתרונות והחסרונות שלה, צריך להגיע להחלטה – כן או לא? לקחת או לא לקחת? התשובה לשאלה זו היא אינדיבידואלית ומשתנה מעסק לעסק, בהתאם למצבו הפיננסי.

במידה ואתם מתלבטים אנו ממליצים בחום להתייעץ עם גוף מומחה בנושא אשר יכול לסייע לכם לקבל את ההחלטה המיטבית עבורכם ועבור העסק שלכם. היה והחלטתם בכל מקרה לקחת את ההלוואה, אל תעשו זאת בחיפזון.

עצרו להשוות בין אופציות שונות (שהרי יש לא מעט). הבינו את המשמעויות של תוספת ההחזר החודשי של ההלוואה ותכננו את עתידכם עד לפריעתה המלאה. ואחרון ולא פחות חשוב – התייעצו! אל תקבלו את ההצעה הראשונה המוגשת לכם. עצרו לחשוב על הדברים ולהתייעץ עם מומחה שיעזור לכם להבין את המשמעויות הגלומות מאחורי הריביות והחזרי התשלומים.

זכרו שבעצם לקיחת הלוואה עבור העסק אתם למעשה מגדילים את היקף החוב שלכם, וכדי שאתם תוכלו לנהל אותו עד לפירעון אל תתביישו לקרוא, להתייעץ ולשאול.