בנק ירושלים הינו אחד הבנקים הקטנים הפועלים כיום במערכת הפיננסית-ישראלית וקהל לקוחותיו נחשב לקהל יציב וותיק וזאת בשל הביטחון, היציבות והתנאים שבנק ירושלים מעמיד בפניהם. בנק ירושלים, בזכות היותו בנק קטן – מציע ללקוחות ריביות משתלמות, עמלות נמוכות ומסלולי הלוואה ללקוחות פרטיים ועסקיים.

בנק ירושלים מתמחה במתן הלוואות ללקוחותיו ונחשב לבנק "משתלם" מאוד בתחום זה. בנוסף, בנק ירושלים מצוי כעת בשלבי התפתחות משמעותיים ויש ביכולתו להעמיד הלוואות איכותיות אשר מותאמות למגזר העסקי.

 

מסלולי הלוואות לעסקים בבנק ירושלים:

  • הלוואה לפתיחת עסק מבנק ירושלים – בבנק ירושלים מאמינים בלקוחות עצמאיים ומעוניינים לקדם אותם ולאפשר להם לצמוח ולהצליח במגזר העסקי. בנק ירושלים מציע הלוואה לעסק מתחיל או לפתיחת עסק ומציע תנאי החזר וריביות הוגנים ובשל כך קהל הלקוחות שלהם גדל משנה לשנה.
  • הלוואות לעסקים קטנים בנק ירושלים – הלוואה זו מתאימה ללקוחות העסקיים שיש ברשותם עסק פעיל ומצליח וזקוקים להכנסה כספית באופן מיידי. בנוסף, הלוואה זו מתאימה גם ללקוחות שיש להם פיקדון בבנק אך אינם מעוניינים לקטוע אותו. הבנק מציע להשתמש בכספי הפיקדונות כנגד ההלוואה ומאפשר ללקוח להמשיך בתהליכי החיסכון באופן מסודר לאחר תקופת ההחזר.
  • הלוואה עסקית לרכב חדש או משומש – מסלול הלוואה זה מתאים לבעלי עסק הזקוקים לכלי תחבורה חדש או נוסף שישמש את העסק שלהם. מעטים העסקים אשר מצליחים להסתדר ולהתקדם ללא רכב צמוד וזמין ובנק ירושלים מציע מסלול אטרקטיבי לרכישת רכב עסקי. אפיקי המימון בהלוואה זו משתנים בהתאם לצורך של הלקוח, במקרה של צורך ברכב חדש הבנק יעמיד הלוואה בגובה של 75 אחוז משווי הרכב החדש. במקרה של צורך ברכב יד שניה או יותר גובה ההלוואה יעמוד על 60 אחוז משווי הרכב.

החזרים וריביות – כמו בכל בנק ובכל מסלול הלוואה, גם במסלולי הלוואות לעסקים בבנק ירושלים יש לוודא את נושא העמלות, ההחזרים והריבית. בנוסף, חשוב לוודא מהן האפשרויות לפירעון ההלוואה והאשראי שניתן, האם קיים מצב של קנס וכדומה. בבנק ירושלים מתאימים את הנושא ללקוח ולרוב מתחשבים בהעדפותיו האישיות. הריביות באפיקי ההלוואה העסקיים משתנים אך לרוב נחשבת למשתלמת גם לבנק וגם ללקוח.

מלבד הלוואות לעסקים בבנק ירושלים קיימים גם מסלולים ללקוח הפרטי. בנק ירושלים מציע הלוואות חוץ בנקאיות, משכנתאות, הלוואות מיידיות המסופקות ללקוח תוך יממה ואף במשך זמן קצר יותר. בנק ירושלים מעמיד לנגד עיניו את צרכי הלקוח ולאחר מכן מתאים בעבורו את מסלול ההלוואה הנחוץ לו. בנושא ההלוואות העסקיות בבנק ירושלים חשוב להוסיף ולציין כי אכן מדובר בבנק קטן אך בעל יכולות פיננסיות בטוחות ולכן מומלץ לוודא ולהעמיק בנושא אם ברצונכם לקדם ולפתח את העסק ולהביאו לתוצאות מרשימות והצלחה מירבית.